Suscríbete

19 mayo, 2013

CARTA DE UN DELFÍN

Dear Arthur,

I've been teaching death to funerals, I have nothing but my blue butterflies. Today I ate them. Thank you for having me around. I still see the fire of your eyes and fingers. The future screams new poetry. Words must be reinvented.
On the other hand, I have no intention of reinventing love, sorry.

Maddly,

Lusbel



Mi superioridad consiste en no tener corazón. (Rimbaud)




Querido Arthur, 
He estado ocupándome de enseñarle la muerte a los funerales, ya no me queda nada excepto mis mariposas azules. Hoy me las comí. Gracias por estar junto a mí. Todavía puedo ver el fuego en tus ojos y dedos. El futuro grita nueva poesía. Las palabras deben ser reinventadas.
Por otro lado, no tengo intención de reinventar el amor, lo siento.
Locamente,
Lusbel

0 comentarios:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...